Välkommen Herr Ågren.

Här sitter jag och min trogne vän Herr Ågren som alltid kommer på besök dagen efter ett hejdundrande drag. Han är otrevlig och påpekar allt som han inte skulle påpeka. Han får mig att återspela hela gårdagskvällen i mitt huvud om och om igen. Han är en riktig skitstövel!

Jag hade kul, fram tills ett klockslag då allt föll samman. Sen kunde jag lika gärna ha utvecklat superkrafter och skjutit pilar ut mina ögon, som hade rikoscherat och träffat mig själv!

Nu blir det snart fika med mina älsklingar, de bästa och mest underbara flickorna i världen! Så glad att jag lärt känna er! Vi är ett äkta svänggäng!

På söndag åker jag till Bryssel och försöker koppla bort det mesta!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Tavk för igår! Riktigt kul hade jag. Hur gick det med allt sen? Ordnade nåt till sig? Kramar

2008-10-24 @ 21:19:11
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: jennie

herr ågren är aldrig kul men tänk istället på fröken ny dag!! vi kommer ha så JÄKLA kul i bryssel!!!! inte tänka på massa annat=)

kramis

2008-10-25 @ 01:36:10
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0