Ambitiöst.

Sitter i skolan och pluggar nu. Ambitiöst på en lördag, men måste man så måste man. Hemma går det ju inte att få någonting gjort, där finns det många andra lockelser. I skolan har jag mina vänner bredvid mig som säger till om jag inte är seriös. Haha, det är jättebra för mig!

Igår kväll skulle jag kollat på film, men vad gjorde jag? La mig i sängen, kollade på lite YouTube-klipp med Johan Glans, sms:ade med syster Emma och sen somnade jag till med datorn i knät. Vaknade till, stängde av den, och somnade om sen igen. Trots allt liv nerifrån Flamman kan jag sova som en gud i alla fall! Min säng är den skönaste i världen!

Ikväll blir det nog Torsk på Tallin och godis. Känner för att unna mig det, då jag faktiskt kommer sitta här hela dagen. Utan mat, men vadå, det kommer gå bra. Jag gjorde jättegoda mackor imorse, två st. Sen blir det fika på Pressbyrån.
Nu ska jag ta mig i kragen och vara seriös.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0