Bullar och Chailatte.

Idag hade vi seminarie. Handlade om Platon och jag kände att jag nog sa för lite, men ändå helt okej. Gick en ganska bra röd tråd genom hela diskussionen. Nu är det bara ett kvar, nästa vecka samma tid. Då handlar det om Hobbes, en kille jag inte känner att jag har lika stor koll på. Blir till att svara ordentligt på seminariefrågorna så man kommer ha lite koll i alla fall!

Idag har jag och flickorna varit hemma hos Linnea och bakat bullar. Både kanel- och blåbärsbullar. Så gott! Blev en chailatte till det, som Linnea så tjusigt fixade i ordning. Hon är en hejare i köket, i sitt eget kök. Avundsjuk!

  
     

Nu har jag kommit hem, ingen träning ikväll. Var och handlade på ICA Nära, väldigt mysig fjällenkänsla den gav mig. Nu har jag frukost och känner mig nöjd. Jag har nog minst av alla i alla kylskåp. Det enda jag har är typ frukostsaker. Jag vill ha mitt eget kök ffs! Det kommer det kommer, men än så länge får jag nöja mig med det här, och vi har fräsht, det måste jag säga. Om bara indiern jag delar kylskåp med inte lagade så illaluktande mat skulle jag må mycket bättre varje gång jag öppnar dörren!

Nu ska jag fortsätta plugga lite. Imorgon är det heldag med plugg, fika i Baljan kl. 15 och sen afro power dance på kvällen! Tjo vad livat!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0