Core - plugg - morötter.

Jag är för dålig att uppdatera. Måste nog ta lärdom av Martha och skriva lite oftare. Det blir en stor rosa post-it-lapp på skrivbordet. Jag sitter och skriver det sista på min KoK-uppgift. Den är lite flummig och känns egentligen helt värdelös, men jag har försökt. Det bästa man kan göra är att försöka. Det har jag gjort, försökt alltså och nu får han ta det som det kommer. Jag tror jag blir nöjd. Bara jag kommer upp i rätt antal mängd ord, men det kommer nog lösa sig.

Idag har jag tränat Core med Linnea. Det var så himla skönt och jag som redan hade träningsverk i magen efter all hosta jag haft de två senaste nätterna fick ännu mer nu. Men det känns skönt, det känns hårt som pansar!
Vi satt även kvar i skolan från 8 till halv fyra då vi cyklade ner till Campushallen. Så skönt att få träna efter en hel dag med plugg. Tenta om två veckor, känns bra. Jag känner mig lugn.

Imorgon är det seminarie, sen är det ingen mer skola på hela veckan. Självstudier och köa tidigt för Bryssel-biljetter! Ja men visst! Imorgon blir det bullbak hos Linnea efter skolan, myspys!

Nej, dax att boka pass och sedan skriva det sista på KoK (egentligen slöseri på dyrbar tid men men... )

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0