freewheelin.

Idag fick vi vara helt lediga. Så underbart, men ändå funderade man lite på vad man skulle ta sig till. Man hade ju kunnat vara duktig och satt sig ner och läst det vi ska ha läst till på torsdag. Men nej, det gör man inte. Man städar sitt rum, som såg ut som ett bombnedslag och sen äter man en lång och trevlig frukost samtidigt som man tittar på nya avsnittet av The Hills. Efteråt trampar man neråt i det ljuvliga vädret till Linnea och skvallrar om gårdagskvällen innan vi tillsammans åker och möter upp de resterande flickorna för en goood och låååång fika på Coffeehouse by George. Underbart gott med iste!

Efter en lååång fika går man lite på stan och köper saker man absolut inte behöver, som ett nytt fint nagellack på Make Up Store. Jag säger, det går inte att gå in på Make Up Store utan att jag kommer ut med en påse. Idag var jag i och för sig tvungen att köpa ett nytt Dualpowder, då mitt börjar ta slut och är lite för mörkt för denna årstid.
Sen går man vidare till H&M där strumpbyxor inhandlas och en massa andra fina saker läggs på minnet och inhandlas på torsdag. Jag hoppas det jag vill ha finns kvar i min storlek.

Så har min dag sett ut idag. När jag kom hem från stan åt jag mat, studentmat idag igen. Imorgon blir det nog Köttfärs a la Greta, så gott..

På fredag åker jag hem till Kolsva. Det ska bli skönt att komma hem och bli lite ompysslad. Få leka lite med Sixten också, jag saknar honom. Bråka lite med pappa lär det också bli, då han nog håller på att bryta ihop nu när han inte har någon att slåss med :)
På söndag springer jag och mamma Lidingö Tjejlopp. Känner mig inte riktigt så förberedd som jag ville vara, men envis som synden som jag är, ska det nog gå bra.
På måndag ska jag klippa mig och färga håret. Det är nästan lite för pinsamt att traska ut med detta hår nu, så det kommer nog bli en varmare färg den här gången.
Sen kommer jag hem på måndag eftermiddag, så Linköping behöver inte sakna mig så länge.

Igår skrev vi tenta, det kändes helt okej. Tror jag fick med allt jag kände att man kunde få med. Så jag hoppas det går vägen. Nu börjar vi med Det svenska politiska systemet, låter väldigt kul.

Nästa vecka kommer bli hektisk, då det är tre fester inplanerade. Jag vet inte hur jag kommer må på söndag den 5 oktober.

Ikväll blir det Idol hos Linnea, så nu måste jag nog städa toaletten som jag hade planerat.

Hoppas alla ni mår bra!

/Ida

Allt som har med mode och accessoarer är roligt, och detta hittade jag på zoovillage..

 En jättefin väska från Friis Company  - köps in på lördag ev.


   Fin klänning från Cheap Monday  -  vill ha!

Kommentarer
Postat av: Martha

underbar väska! på torsdag blir det nya gina också, sveriges största!

2008-09-23 @ 20:41:48
URL: http://marthakastman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0