Hos Päronen.

Nu ligger jag i tv-rummet och myser. Ska snart ha bildvisning på tv:n av alla bilder jag fick av Linnea. Haha, ja, kanske inte alla bilder. Men det blir nog de flesta.
Så skönt att vara hemma och bli ompysslad. Lite konstigt kändes det dock att sätta sig på tåget för att åka hem till mamma och pappa. Gladast var nog Sixten, han visste inte vart han skulle ta vägen. Vi busade hela kvällen och nu ligger han och sover sött på golvet. Jag är också ganska trött, blir nog en tidig kväll.

Imorgon ska jag till Västerås med syster och shoppa. En ny digitalkamera står på listan, och lite småsaker som kläder och sånt :) Alltid nödvändiga saker.
På söndag löper jag, mamma och syster Emma Lidingöloppet. Det kommer nog gå bra, skulle bli fint väder och då går ju allt mycket lättare.
På måndag ska jag klippa mig och färga håret, hurra! :)

Nu ska jag slappa.
Hoppas ni mår bra!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0