Imagine.

Idag hördenini har jag minsann städat toaletten. Oj vad rent och fint det blev. Enda jag måste göra nu, igen, är att dammsuga. Jag är lite manisk av mig, men jag vill inte ha skitigt runt omkring mig. Då mår jag psykiskt dåligt!

Idag var vi i skolan och skrev ut en massa lagar som vi ska ha till nya kursen. På fredag börjar de ta betalt för utskrifter så det gäller att passa på när chansen ges. Efter det cyklade vi upp till Baljan för en fika. Alltid lika trevligt med en fika i Baljan. Köpte ytterligare en affish, denna fastade inte i framdäcket och är därmed helt och hållet jättehel. Jag funderar om jag ska lägga dem under mattan kanske, då kommer de ju platta ut sig.
När jag kom hem lagade jag min alldeles egna köttfärssås. Den smakar inte alls som mammas, men den är god och jag fick flashbacks från Frankrike. Kryddar ju med oregano också, tror inte mamma gör det, då smakar det riktigt gott!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta tag i först. Ja, diska ska jag såklart göra, men efter det. Blir nog att bädda och dammsuga, sen sätter jag mig nog och läser igenom det vi ska ha läst till imorgon. Det är en del vi ska ha läst till första föreläsningen vilket kan skapa lite panik! Ska även försöka ta ner resväskan utan att slå ihjäl mig själv och börja packa lite smått inför fredagen. Då har jag det gjort imorgon.

Jag vill ha nya chinos, ett par mörkblå, men jag orkar inte cykla ner på stan nu. Egentligen borde jag göra det, men imorgon kommer pengarna och då kanske jag tar mig ner en sväng på förmiddagen. För imorgon efter skolan ska vi till IKEA och shoppa! Hurra vad roligt det ska bli. Jag älskar IKEA, det är det bästa stället. Ska köpa två ramar och en golvlampa. Kanske blir något annat också, det kan man aldrig veta!

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något vettigt!
Facebook har förärats med två nya album, från Nolle-p. More pictures to come höhöhö!

Hoppas ni mår bra! Ikväll blir det stöveln och senegal för hela slanten på afrodansen! :)

/Ida

Beställde kents box som släpps inom kort. Jag har alla skivor redan, men vad gör det?! Den innehåller alla skivor + 15 tidigare outgivna låtar, nya singeln "Håll ditt huvud högt" (live från Eskilstuna i somras - jag var där) , en bok med intervjuer, privata bilder, turneer.. Underbart Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0