Kolsva.

Ja, det känns lite konstigt att vara hemma. Väldigt skönt, jag har hittills inte gjort speciellt mycket här hemma. Idag var vi i Västerås och shoppade jag och syrran. Köpte en kamera, wohoo! Äntligen en ny digitalkamera. Så underbart, nu har jag den som jag tänkt köpa hela sommaren! Det blev så klart lite andra saker, som en klänning, Nikki Sixx bok Heroin Diaries och en ny plånbok. Äntligen har jag hittat den flickor. Som jag letat!
Det enda som inte blev inhandlat var nya träningskläder, men det får bli på måndag eller nästa vecka hemma i Linkan.

Nu har jag endast fokus på imorgon och Lidingö Tjejlopp. Syrran är jätterisig men ska nog springa ändå. Hon och mamma har proppat vitlöksklyftor i käften så det luktar lagom gott när man pratar med dem! Jag mår som en prinsessa och kommer nog sätta envishetens ansikte på mig och kuta på som bara den. Hejjarklacken finns ju! :)

Nu är det mat, lövbiff i sambal oeleksås. Underbart gott!

Hoppas ni mår bra och att du Linnea inte är allt för full ikväll haha!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag för full??? va kom de ifrån?=) Bra att du hittat din plånbok nu! Spana mot nya mål nästa vecka, träningskläder e ju alltid kul!! Ses imorrn! Kramkram

2008-09-28 @ 16:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0