Let it be.

Idag har jag suttit i skolan från nio till två. Jätteambitiöst att sitta i skolan 5 timmar och plugga dagen innan tentan. Grejen med det hela är att jag känner mig lite osäker på några frågor. Kändes bra att sitta med alla människor som typ kan det :) Jag känner att jag nog endast vill få fråga 5. Den kan jag :)
Nej då, det där lät jättedåligt. Jag har koll på det mesta, men man ska komma ihåg det imorgon också. Jag vet ju med mig att kunskapen efteråt inte är den största, då huvudet tömts på information ganska snabbt.

Idag har jag hämtat böckerna för nästa kurs, underbart att få låna dem gratis. Ska köpa en utav dem, då vi ska ha den i nästa kurs också, men de andra känner jag inget behov av att äga. De såg tråkiga ut bara man tittade på pärmen, då känns det som att innehållet kommer vara ungefär lika grått och trist!

När jag kom hem till mig åt jag en tallrik yoghurt och la mig ner och tittade klart på The Darjeeling Limited. Den var inte så bra som jag trodde den skulle ha vart, men nu har jag sett den i alla fall.
Ikväll blir det tidig sömn, då jag delvis inte fick sova inatt för tjejen bredvid mig hade fest och det skreks i korridoren. Inte bara Flamman som kan väsnas härikring. Jag fick ligga med ett mantra: Det är lördag, ingen rätt att klaga! Efter ett tag somnade jag, men vaknade titt som tätt under tiden Flamman hade öppet. Någon ringde på hos mig också, men jag öppnade aldrig. Sen har vi tenta imorgon klockan 08:00 sharp! Då gäller det att man är på allerten!
På eftermiddagen ska vi hänga hos Linnea, för Emeli och Jennie ville färga håret, så vi ska hjälpa dem med det. Sen är det faktiskt två hela dagar ledigt, sömn kommer prioriteras på tisdag. Så skönt!

Nu ska jag göra något vettigt.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst blev den fin! :)

Det är skönt att ha den gjort. Gick det bra för dig?

Kram

2008-09-23 @ 13:44:29
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0