Lycklig och olycklig...

kan man vara det samtidigt?

Jag saknar min tjocka locktång, mina svarta boots, mina röda boots. Det skulle bli mycket bättre med dem.
Idag har jag pluggat, inte så mycket jag hade tänkt men en hel del faktiskt. Fick mer gjort när jag kom hem från fikat på Baljan än jag hade gjort på förmiddagen. Då tittade jag på nya säsongen av The Hills och kände att ett land där man inte alltid behöver ha jacka skulle sitta fint.

Annars har jag inte gjort mycket mer. Som sagt, Baljan för fika med flickorna. Det var mysigt och billigt. Varför åka ner på stan när man kan få en te och arracksboll för 8 kr?! Tillsammans!!! Ikväll ska vi på Afro Dance Power på Campushallen, det ska bli spännande. Hört att det ska vara jätteroligt och stämmer det kommer jag nog fortsätta gå. Jag ska fortsätta på Core i alla fall, för det var jätteeffektivt. Nu har ju jag dock mer träningsverk av hostan men. Den har börjat gett sig, kanske hostade ut det mesta inatt, för då jäklar! Fick nästan ingen sömn alls. Katastrofal morgon resulterade det i. Gick upp alldeles för sent.
Imorgon ska jag tvätta, så nu tänkte jag se lite vad jag behöver slänga ner i IKEA-påsen. Förberedelse är nyckelordet till allt!

Nu måste jag kanske sätta fart med lite saker... Tiden går fort när man har roligt! Snart dags för träning!

Enjoy!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0