Plugg, tacos och gitarr.

Idag har jag pluggat hela dagen. Har inte alls många frågor kvar nu, bara två. Känns väldigt bra. Ska försöka göra dem ikväll, ska hinna så mycket jag bara kan innan jag måste sova. Imorgon bitti blir det tidig morgon igen, och sen blir det fest på kvällen. Ska bli riktigt kul faktiskt! Nu sitter jag i sängen, fryser ihjäl! Det är verkligen svinkallt på golven, i rummet överallt. Förutom på toaletten. Konstigt nog.

Ikväll har vi ätit tacos här hemma. Gav Linnea hennes födelsedagspresent. Hon blev väldigt glad, och vi blev nöjda! Sjöng vackert gjorde vi också. Sen åt vi glass till efterrätt. Allt var gott och nu är jag mätt som en plätt!

Nu ska jag sätta mig till ordentligt under duntäcke och fleecefilt och försöka plugga lite. Det kommer inte gå så jättebra, men något måste jag väl få nerprintat. Resten tar vi imorgon bitti!
Jag har även klinkat lite på guran, det var kul, men eftersom det var så himla längesen så är mina fingrar röda och gör ont nu.. Nåväl!

Pluggdax!

Tack Philip för den underbara låten du skickade, den var jättebra!

/Ida

    gitarrspel på hög nivå :P


    snart Benelux - längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0