Snart finns det inga tårar kvar...

...
De var våra att ge vemsomhelst

när alla lyssnar på dig
Kan du beskydda mig?

Då stänger jag själen
klämmer ihjäl den
hittar en himmelsk drog

Jai perdu mes repères
Je nage en eau trouble
Emmène-moi aussi loin que possible
Les paysages défilent et la brume se dissipe
Grâce à toi à nouveau je respire

(Jag vill ha dig, du är min du är bara min)
(Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din)

Du står i spegelsalen
med ett brännbollsträ
Där ute väntar natten
på att stan ska implodera
Jag finns här för dig
Jag finns här för dig

Jag önskar att du var här
Men ingen är där när jag vänder mig om


Mannen i den vita hatten (16 år senare)

Beskyddaren

En himmelsk Drog

FF

Romeo återvänder ensam

LSD, någon?

Vy från ett luftslott


Hur kan det spela någon roll?
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0