telefonräkning = jättedyr = panik!!!

Jag har lite smått panik över min telefonräkning som dras 13 oktober. Det är långt kvar till dess, en månad, men jag vet vad jag kommer ha för summa att behöva betala och det svider hårt, SVIDER HÅRT i min kassa!
Den är för hela sommaren, så jag kan ju inte minnas vad jag har gjort med den hela sommaren. Det har ju ringts hit och dit och fram och tillbaka. Skickat 258 sms hade jag gjort, det var ganska strongt, inte speciellt många. Ärligt talat, jag vet inte. Jag tyckte förra räkningen var dyr, den här är dubbelt så dyr! Jag får betala och se glad ut helt enkelt, vad ska man göra?!
Satte mig faktiskt och räkna lite på det här när jag kom hem idag. Det kommer bli Bryssel, förmodligen, då vi kommer köa imorgon bitti. Vill man med, skyr man inga medel. Här gäller det att kämpa med näbbar och klor för att få en plats liksom! :) Men ja, då är det 2500 kr där, sen tågresan hem från Stockholm, sen telefonräkningen, sen tågresan hem till mamma och pappa.. Kanske måste boka en tillbaka hit igen sen, haha.. det tänkte jag inte på.. Men det kan jag göra. Sen kommer de dra för Campushallen.. Ja, men det kommer nog gå bra ändå. Sen får vi CSN om två veckor också, plus att jag kanske får en tusenlapp i lön också. Får tänka att lönen försvinner ganska snabbt.

Idag har jag försökt komma igång med essän. Det gick bra, har fått en bra inledning och vet på ett ungefär hur jag ska skriva. Även om alla andra tyckte jag hade valt ett väldigt svårt ämne. Nej då, kände jag. Känner så nu också i och för sig. Det är inte svårt!

Ikväll är det Bodycombat halv sju, sen Idol hos Linnea. Har inte bestämt mig riktigt än hur det kommer bli, men jag följer nog med. Sen prata med Pappa ikväll, det var längesen.
Nu ska jag diska och försöka skriva lite, måste åka om 40 min.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0