Vad gör man?

Jag vet inte vad jag ska ta mig till med allt som snurrar i mitt huvud!?! Det är sanslöst hur många tankar det får plats i detta lilla blonda huvud. Jag är sjukt förvirrad och det blir inte bättre ju mer jag försöker ta tag i saker och ting.
Knäsvaghet och puls på 300 gör inte saken bättre. Varför förstår jag inte, men någon underlig anledning gör att det blir så varje gång. Vad gör man?

Idag har jag suttit i skolan hela dagen lång. Hade seminarium halv ett och skrev på tentafrågorna. De är lite kluriga, men känns ändå begripliga. Hoppas det kommer att gå bra på måndag bara!
Tänkte läsa när jag kom hem, men det gjorde jag inte alls. Ikväll har jag strukit mina lakan, då de blev jätteskrynkliga i torktumlaren. Sen strök jag även mina nyinköpta chinos som jag paniktvättade i morse klockan sju. Svårt att stryka byxor, särskilt om man vill ha pressveck. Hoppas mamma gör det bättre!

På torsdag är det födelsedagsfest hos Linnea. Hon och Jakob kommer firas med pompa och ståt! Det kommer bli skoj tror jag. Senare på kvällen blir det Platå, det är ju studentkväll, så det är bäst att passa på!

I helgen ska man väl bara plugga, ingenting annat. Kommer befinna mig i mitt rum hela helgen. Ingen annanstans..

Ikväll blev det ingen promenad. Oskönt av mig. Igår fick jag sådär ont i hjärtmuskeln som jag fått tidigare. Min läkare säger att det inte är någonting, men varför får jag då ont sisådär allt som oftast?!!
Jag har sett på One Tree Hill och gråtit, jag har sett på Gossip Girl och gråtit.

I'm miles from where you are
I lay down on the cold ground
I pray that something picks me up
And sets me down in your warm arms...

I set the fire to the third bar

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0