Vinbrännboll och kravall!

Igår hade vi vinbrännboll på schemat. Klockan fem möttes vi och cyklade i gemensam trupp till Rydsskogen och körde lite brännboll. Ja, som ni förstår av namnet var det vin inblandat, fulvin. Alltid lika gott :P
Jag spelade ungefär aktivt i tio minuter, sen stod jag och pratade resten av tiden. Märkte inte ens att de hade bytt lag igen.. Då är man bra ofokuserad. Kallt som satan var det, men jag fick låna mössa och vantar, då blev allt bra!

Sen gick vi, om än lite illamående från vissa, till Jennie för förkrök innan kravallen på skolan. Det var kul, men värdelös musik spelades. Så mycket dansande blev det inte av för mig, jag hade annat för mig. Tacotallrik är i alla fall väldigt gott när man inte är nykter för fem öre.

Nu sitter jag med tandborsten i munnen och ska göra mig klar för att cykla till Linnea och sedan blir det mat på Donken. Skräpmat en sån här dag är väldigt bra! En sak som är mindre bra är att jag inte känner för att jobba för fem öre ikväll! Men men, det kanske blir kul när man väl kommer igång!

Nej, dags att sätta på sig lite kläder och sen bege sig. Det är kallt ute, vilket innebär att jag får inviga min mössa och mina vantar! Ooh wii!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0