Alla ekonomerna på en och samma gåååång!

Jag har blivit lite peppad genom att lyssna på Peter Anderssons låt. Den är grymt bra gjord och allting i texten stämmer överrens! Hade det vart skönare att fira en påsk där man kunde slappna av och hänga med familj och vänner? JA!
Kommer jag få en stressig helg där jag hela tiden kommer känna ångest för varje minut jag inte lägger ner på pluggeriet? JA!
Men vill man klara tentan på bästa möjliga sätt så varför inte?
När mikron börjar ska jag verkligen bli så asocial som det bara går. Här ska det pluggas så jag slipper ha två omtentor i höst. Plus att jag nog kommer få lite hjälp på sidan av, känns toppen!
BASTA!

Men nu sitter jag i alla fall här hemma i Kolsva. Instängd på rummet och ska snart ta tag och plugga lite innan sängen väntar. Fick inte mycket sömn inatt, hostande och så där! Men inatt kommer jag förhoppningsvis få sova litegrann. Imorgon väntar hårt plugg och lite fika med Malin på dagen. Härligt! På eftermiddagen väntar nog en tur till Västerås med Päronen, kanske följer med. Blir en skön paus i makroplugget. Så effektivt som jag planerat mitt plugg så kommer det nog gå vägen!
Sen på kvällen ska jag in till Emma och kolla på film och så ska vi analysera våra liv. Eller sönderanalysera kanske vi ska kalla det. För det är väl vad systrarna Arvidsson gör som bäst?!

Nå väl. Det var mest det jag hade att skriva om. Det regnar ute, världens tråkigaste väder!

Det kan bli lite mer av bildinlägg i helgen, om jag inte orkar skriva så mycket. Men det kan ju vara roligt det också!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0