bildinlägg!

Idag får ni hålla till godo med ett bildinlägg, känner inte riktigt för att skriva så mycket!
Det är väl ungefär helgens bravader, en väldigt trevlig helg, på alla sätt och vis!


Lina fyllde 24 år och det firades med hembakt tårta som var smaskens!


Fredagskvällen blev det grillning i Ryd innan vi drog oss vidare till Flamman!




Prio ett, två, tre! Chips, choklad och korv (som inte syns i bild)




Lördagen spenderades i Norrköping på Bloggfest! Så fina så fina!


Värdinnorna - Ulle, Sara och Beata


Vi drack drinkar som hette Undress me (det var inte det tänkta namnet)


Eller Virus... (allting var lite datainspirerat/modeinspirerat som tidigare)


Söndagen spenderades i Ryd med chips och Singoalla


Söta högtalare som fanns med i goodiebagen vi fick i lördags!


Blivande FBI hade sin andra(?) invigning och vi i FLiNS ordnade en station!
Alla var apraka!


Som ett brev på posten! I min brevlåda låg dessa underbara skor! Loves it!
Satt helt perfekt, trots mina tjocka hälar som sticker ut lite! Det är petitesser som
jag inte tänker bry mig om! 11 cm hög klack, det ni!

Nu ska jag städa upp lite kläder, göra i ordning en tvättpåse som ska ner i tvättstugan det första imorgon bitti och sen lägga mig ner och kolla på nya Gossip Girl!
Än så länge, inte ont i fötterna! Ai caramba! :)

/Ida


Kommentarer
Postat av: Martha

shit vad snygga dom var bruden!! du glömde nämna i ditt inlägg att du kom tvåa i bästa outfit!!! hur kan man glömma det? nu ska jag skriva ett inlägg om det bara för det :) kram

2009-04-27 @ 20:14:06
Postat av: Martha

shit vad snygga bruden!! du glömde nämna i ditt inlägg att du kom TVÅA I BÄSTA OUTFIT!! hur kan man glömma det vavava? :) jag ska skriva ett inlägg om det nu. kram!

2009-04-27 @ 20:15:31
Postat av: Martha

ojsan, två inlägg. trodde inte det första kom med :) oj nu fick du ju tre istället. haha. kram!

2009-04-27 @ 20:16:25
Postat av: Anonym

men herregud ida... sen när prioriteras inte cidern som nr.1???!! med tanke på bilden nedan ligger den först hos oss=) haha galet snygg bild då, ser ut att ha kul.. er station var bäst (mest för att jag fick chips o kakor) =)

2009-04-27 @ 22:57:19
Postat av: Sara

Fasen så snygga de var! Mina finns att hämta nu, grannen hade fått avin. Tur att de kom upp med den.

Härligt med lite bild inlägg! Så ska det vara. :) Kram

2009-04-28 @ 10:02:17
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Vad snyggt !

2009-06-21 @ 18:52:13
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0