det pirrar..

...och bara jag vet varför!
Hela jag är helt upprymd. Är det fel? Nej, det tycker jag inte att det är. Nu vet jag varför det pirrar i magen, det är inte nervositet, det är för att jag inte känt mig så glad på länge som jag gör nu! En väldigt härlig känsla!





Idag hade vi vår första föreläsning i mikroekonomi. Han verkar ju inte allt för dålig den där läraren, även om han inte är någon Peter Andersson direkt. Men rätt skön och jag tror det kan bli en bra kurs. Jag skuttade ju av glädje när han sa att vi inte skulle arbeta så mycket med elasticiteter. Kan han menat att vi redan skulle kunna det? För i så fall är jag körd! Jag kan typ bara två. Jag får försöka plugga lite extra på det. Ryktet går att vi inte ska få ha miniräknare ens på tentan! I'm so screwed! Damn you LiU säger jag då!
Jag ska banne mig klara den här tentan!

Annars har det inte hänt så mycket mer den här dagen mer än att vi hade FLiNS-möte på förmiddagen. Mycket givande! Jag ska nog skriva i Polemiken, har lite idéer som snurrar runt i huvudet. Ska börja fila lite på det!
Annars traskar jag mest runt och ler.. kan ju låta fånigt men vem bryr sig?! Vill jag vara lycklig, vem ska då kunna beröva mig den känslan? Ingen!

Oui, c'est la vie! Je suis très heureux maintenant!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0