djungel!

Det är en evig djungel av skor, klänningar, tunikor, toppar, jackor osv. Jag vill ha allting!!!
Varför var man inte gjord av pengar? Eller hade en pappa som hade ett svart AmEx! Nej nej, just nu lever man på CSN och måste budgetföra vartenda inköp så man inte spenderar över en viss gräns. Oftast 1000 kr i månaden! Fan!!

På lördag är det Saras bloggfest. Jag är så laddad, ska bli väldigt roligt och spännande! Men så klart måste man ju ha en ny outfit tills dess. Kan ju inte gå runt i de gamla trasorna man har hänger i garderoben.. även om några av dem inte är använda så där jättefrekvent!
Men nya skor, höga tack! Ny klänning eller någon form av cool topp som man kan ha till skinntightsen och några schyssta pumps! Vad som än blir, så blir det nog bra!
På fredag kommer CSN, då blir det till att betala räkningarna det första man gör, sen åka ner på stan på eftermiddagen och kika runt!
Vem älskar inte att shoppa?!

Äntligen kommer solen tillbaka! Hurra!

Själv solade jag och Martha under fejksolen i Campushallen dvs. solariumet! Det var superskönt faktiskt, längesen nu. Men lite färg vill man ha, och även fast det inte är bra för kroppen att sola solarium, så kan man helt enkelt inte springa runt och tänka på malink melagnom.. då ska jag ju inte åka till Spanien i sommar heller liksom! So hello solarium, du är välkommet!

Nu ska jag göra något vettigt, som att duscha t ex. Sen kommer Linnea hem idag, så jag ska ta mig till henne och återberätta småsaker!

När djungeln ligger tät, det är då du plockar fram kreditkortet! - gammalt Ida-ordspråk!

/Ida

Kommentarer
Postat av: jennie

farligt ordspråk!! längtar till shoppingen!!

2009-04-21 @ 00:09:35
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0