Fjälls!

Yes, nu sitter jag här, ska snart packa klart och dra mig hemåt Kolsva. Imorgon sticker jag till fjällen, Vemdalsskalet för att vara mer korrekt! Det ska bli härligt att komma bort lite, även om jag måste plugga som en gnu trots min härliga semester! Det är sjuttontusen grader varmt här nere i Linkan, känns härligt. Flickorna (minus mig och Martha) kommer få en kanonhelg! Det skulle visst kunna sträcka sig uppåt en tjugo grader. I'll be damned, that's hot!

Själv ska man försöka sig på någon schysst gogglesbränna, ni vet ju alla hur käck man ser ut i det! Men det är fränt du! Ska ju kila med skidor den här gången, så brädan ska lämnas hemma. Var sjukt längesen jag åkte skidor, säkert 10 år sedan. Spännande, och jag lovar, inga ben kommer brytas!

nej, dags att packa ihop allting i rask fart, sen ut till bussen!

Nu sticker jag till fjälls hörrni, see you ladies on Sunday!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

seee you next week baby. ha så skönt i fjällen nu! KRAM

2009-04-01 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0