Hemma igen!

Nu sitter man här, på samma gamla plats man har suttit på hela hösten/vinter/vår! I a-huset, där vi just nu jobbar med projektarbetet! Snart klara, det känns väldigt bra, för jag vill faktiskt inte jobba med det nå mer nu.

Igår kom vi hem från Vemdalen. Spenderade väl ungefär 1 timma i Kolsva innan jag satte mig i bilen med stereon på högsta volym och körde ner mot Linköping. Åkte direkt till Lina för lite samtal och panikkänsla! Men allt kommer lösa sig och förhoppningsvis blir allt bra oavsett vilket riktning jag vänder mig!

Vemdalsskalet var underbart! Så härligt med ett litet brejk i vardagen. Gick kanon att åka skidor, så nästa år blir det minst en vecka och jag ska dra på mig ett par twin tip! Mamma har fått mig att inse vikten av att ha hjälm och ev skaffar jag ett ryggskydd också. Tänkte nog försöka hålla till mer i parken då.
Sol i lördags, skaffade lite bränna i ansiktet. Kändes härligt, hade iofs tyckt att alla dagar borde vart som i lördags! Men en dag gjorde susen!

Annars har jag bara en bekymmersrynka i pannan, kan bli flera! Men jag mår väldigt bra nu, väldigt bra!

Lina: Maj kanske börjar i förtid? Eller vad tror du?

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jaa!

2009-04-06 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0