Here comes the sun!

Jeez, solen skiner lite halvt ute, från och till, men trots det höga gradtalet på 16,5 så nöjer sig inte Linköpingsvädret. Det är fortfarande kallt ute! Varför då? Vid 16 grader är det inte kallt ute! Jag kanske har nämnt det förut, men blåst är no friend of mine!

Idag ska jag försöka vara lite produktiv, läsa något kapitel i Microeconomics, även om det tar lite emot. Kan ju försöka börja på lektionsuppgifterna. Det vore ju en idé kanske! Kommer förmodligen fastna på första och sen ge upp! Då vet jag vad som sker, Ida lägger ifrån sig allting och sätter sig med antingen en film eller Vänner (tv-serien då). Jag är så skapligt rastlös idag. Vet inte vad det är med mig! Jag har hittills lagat en riktigt stor frukost, målat naglarna, bäddat sängen ordentligt för en gångs skull, plockat ögonbrynen (som inte borde växa ut när man väl har fått en fin form som man är nöjd med, vore inte det härligt?!), diskat. Nu borde jag ta fram dammtrasan, men jag tror det får vänta. Sjutton gubbar, så dålig jag är på att göra saker jag egentligen borde göra! Men det finns ju så mycket roligare saker att göra än tvätta och städa!

Idag blir det köttfärspaj, gott gott!

Annars är jag free as a bird, lovar att om någon hör av sig och frågar om vi ska hitta på något, så är jag den första att svara ja! Kanske borde ge mig ut på en promenad när jag ändå är så rastlös som jag är?!

Well, here comes the sun...




/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0