Ny design!



Tröja Gina Tricot
Jeanstights Vila



Hittade mina fina kinaskor hemma i Kolsva. De är väl använda och jag älskar dem. Använder mycket svart och grått, då är det fint med en färgklick på fötterna!
Härligt!

Nu ska jag kila iväg till Gurkan och möta Linnea. Var är vårvärmen?
Jag vill att mitt hår ska växa jättejättefort så jag får så långt jag vill ha!


-----------

Jag är i stort behov av en ny design, lite coola bilder på mig och annat i headern, ändra allt! Jag måste fixa nytt. Så här kan den inte se ut! Är det någon som kan sånt, så kom gärna med tips!
Plus, alla ni som faktiskt inte känner mig, men tycker att jag har en bra blogg, kommentera gärna och sprid bloggen vida! Jag gillar att läsa kommentarer, både från vänner och andra människor!

Det blir ett projekt som jag inte bör göra när jag egentligen ska plugga, men vad är roligare än att plugga mikroekonomi? Det mesta!

Dags att fixa i ordning sig och sen knalla iväg till Gurkan för att möta upp Linnea. Traska upp till VilleValla pub och kika på nya Polemiken. Trevligt!

Mitt hjärta har hittat ett annat hjärta! Det hjärtat är varmt, stort och alldeles underbart! Jag tycker om det hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du får köpa dom. :)

Fin designen blir. Lite svårt att se bara vad som står på vissa ställen. Fast du kanske vill ha det så. HAha! Kram

2009-04-22 @ 19:02:26
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0