Paow!

Well, idag har jag träffat Malin, så trevligt! Inte varje dag man får spendera med den bönan!

På eftermiddagen var jag + Päronen i Västerås. Pappa skulle köpa nå kläder på Naturkompaniet så jag tänkte varför inte! Orkade inte vara hemma. Plus att vi skulle leta efter en iPod till honom, men ingen fanns. Tråkigt för honom, eftersom han vill ha en. Men men, det verkade vara utletat. Det fanns bara 16 GB och det är på tok för stort för honom. Menar jag, självaste musikfreaken har bara 8 GB, så varför skulle då han ha dubbelt upp!
Sen köpte vi, på order av morfar, ett luftgevär. Vad nu han ska med det till!!?! Men vi har ju god nytta av det, haha. Redan vart ute och provskjutit lite. Så kul är det!

Prickade kokosnötterna uppe i skogen! Det blir som en drog, skulle lätt kunnat skjutit upp alla 500 skotten i burken!

Mer tänker jag inte skriva. Tänkte lägga upp lite bilder också under helgen. Inte på allt jag pluggar, på allt jag gör förutom pluggeriet. Min syster har fläskläpp och rivsår på kinden! Stackars Emma! Jag kommer och passar upp på dig ikväll syster!

På återseende!

/Ida



Pappa skjuter med luftgeväret! Han är grym!



Jag var grym (såklart!!)



Har fått lite pluggande gjort också!



Och lekt med Sixten! Han ser dock lite skeptisk ut på den här bilden! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt med bilder! Håller med det där med luftgeväret, vi har ett hemma också och tar man fram det kan man stå och skjuta bra länge. :)

Kram

2009-04-09 @ 20:38:20
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0