come pick me up

Ibland är det inte värt att plugga! Särskilt inte när man tappar sugen!

Imorgon (läs idag söndag) ska jag nog dunka makroboken i skallen på mig själv några gånger, så där som präster gör... Då får man kanske inte lite termer i huvudet. De verkar ju få in jesus-budskap på det viset! Jag ska testa! Så om ni funderar över varför jag är blå i pannan på tisdag, så är det för att jag tog i extra hårt!

Paniken börjar göra sig gällande! Jag funderar ändå om det inte var lite dumt att komma hem den här helgen. Fast samtidigt har det vart så trevligt och skönt att vara här! Dock längtar jag till nästa vecka!
Jag är väldigt glad inuti nu! Och jag vet precis vad det beror på!

Nej sjutton gubbar! Sovtime för mig nu kanske! Det blir tidigt varje dag och på onsdag får jag sovmorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0