Sweet!

Alla klär i Toga!
Det är ett faktum. Även om min inte var på mer än ett par fattiga timmar under kvällen, sen åkte den av vid halv två! Kanske var ett nödvändigt ont, vem vet!

Känns som att jag har vart så oproduktiv här på bloggen de senaste dagarna.. men vem kan begära att man ska skriva en massa när det enda som kommer ut från hjärnan är små rosa moln där det står: åååh!
Gårdagen var sjukt oproduktiv och jag kom iväg till Lina vid halv sju. Ett pitstop på Mackedonken och jag var i full flärd med lakansknyt och vinpimplande hemma hos Lina med Emeli! Galet vad man klär i Toga haha! Jag tror inte jag fick blåmärke på halsen faktiskt, det var ju bra det!
Mer folk kom, det spelades gamla hits och vi hade hejdundrande trevligt! Kårallen nästa och där var det mycket folk. Jag har ingen aning om när vi kom dit, men vet att jag åkte hem vid 01:20. Uppenbarligen, eftersom jag då hade skickat ett sms till Emeli. Bra där!

Idag blev det mysmorgon återigen, såg på Slumdog Millionaire, ack så bra den var! Jag är så nöjd! Fin film, mycket fin film. Plus att soundtracket var fränt! Det ska vi nog fixa hem tror jag!

Sen mötte jag tre av mina bönor på stan, vi skulle till Café M för ett litet vernissage. Det var mycket fina tavlor. Sen traskade vi till Steve's coffee (inte espresso house hör och häpna!) och där snickelisnackade vi igenom gårdagen och allt annat mellan himmel och jord! Underbara de är, mina bönor!

Nu sitter jag här i mitt lilla kök och tänker på typ en enda sak! Känner man mig väl kan man nog räkna ut vad, annars får man väl fundera ut något. Det är inte varmt ute, även om man kanske kunde tro det. Nej nej, det blåser, som alltid, och det är kyligt. Hade glömt vantar och kofta hemma, vilken miss! Snacka iskall när jag kom hem sen!
Ikväll blir det ensam hemma-kväll, får nog bli lite popcorn och en film. Kommer nog somna rätt tidigt, har blivit lite sent den här veckan, av någon anledning ;)

Imorgon ska jag försöka tvätta resten av allt som ska tvättas, träffa min darling Lina och så vidare. På måndag är det back to reality, skola och allt! Blir till att börja hänga i skolan igen, kan ju inte plugga hemma alls. Så varför inte!
Nu blir det ett avsnitt av nya säsongen av The Hills, härligt! Ipredlagen - eh njaa!
Haha, jag har kommit på en rolig sak också! Ni vet när man plaskar lite lätt med skon i en vattenpöl, ljudet som blir då är lite klatsch så där.. Så låter det om man klappar nakna fötter mot mitt golv!
Det är bara jag som kan tänka på såna här konstiga saker!

See you sweets later!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0