Vemdalsskalet dag 1.

Yes nu är vi här! Vemdalsskalet är verkligen paradiset, just nu är det bara att njuta för fullt! Har redan åkt några varv i backen och tog ett hopp i barnbackens lilla fun park.. Imorgon ska det gå ännu bättre, även om jag inte ska ge mig iväg till stora fun park:en riktigt än!
Men skidorna funkar riktigt bra och jag känner att det känns rätt att åka skidor just nu! Det är min period i livet, skid-perioden!

Men nu ska vi ha en riktigt skön helg här, även om jag ska försöka plugga litegrann också. Fast det har jag ju bestämt mig för så jag tänker faktiskt avlägga lite tid för det. After-ski och utgång blir det ändå såklart! :)

Hoppas ni har det bra där hemma i värmen! Bra Linnea att du är egentligen är typ 1 år! :)
Jag ska ta det testet nu om det funkar! Kanske inte blir äldre jag heller!

Saknar er! Bilder kommer kanske på lördag!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra att du har det härligt!! Här är det VÅR!! Suttit ute och pluggat och njtit idag, lite bakis dock=) Min riktiga ålder var ett men min mentala ålder var 6 månader=) Emelis mentala ålder var förövrigt 71!!! fattar inte hur testet funkar!! ha de bra! Kram

2009-04-03 @ 19:59:29
URL: http://linin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0