What I've done!

Jag vet att det vart lite dålig uppdatering på sista tiden. Jag som skriver varje dag i princip, har ju knappt skrivit en rad på flera dagar! Nu är jag mest arg, inte på just det här, men återigen på ignoranta människor som inte förstår!

Check it out! Det här är en bra låt, och en fruktansvärt bra video! Lyssna på texten!



Annars mår jag bra! Nu känns det som att ingenting annat hägrar förutom makroekonomi! Förresten klarade jag inte omtentan heller. Hade ju bättre poäng än sist, men ändå. Det räckte inte. Det är den där stora elefanten som jag måste försöka fösa ut! I höst blir det nya tag på den kursen, jag får helt enkelt ha det lite kämpigt då! Det ska nog gå bra, jag känner motivationen komma krypande redan nu!
I sommar ska jag försöka repetera varje dag så jag kan rabbla den där kursen utantill. Det sega är ju att jag faktiskt tyckte det gick bra, men tydligen hade jag inte riktigt koll på läget! Varför inte kan man fråga, men det tänker jag inte göra! Jag pluggade som en gnu, och ja. Det är helt enkelt så att jag inte riktigt har förstått innebörden. Det är tur att jag samlade poängen på makrodelen, då det är vad som kommer om en vecka!

Elin -  det kommer inte dyka upp en bild här, det kan jag svära på! Finns vissa bestämda regler i just mitt läge, men du kanske får se en imorgon!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0