Who'd have known?

Yes, nu sitter jag här i köket och det enda jag ser är min tomma godisskål! Det är mitt eget fel, men vem kan motstå en massa god påskmarsipan?! Inte kunde jag det. Kanske för att jag försöker skjuta på mitt tvättande ytterligare några timmar, högst troligt! Solen ligger på och gör mina fönster varma. Tänkte om jag skulle satt mig i fåtöljen och öppnat balkongdörren, men avstod. Kom på att jag faktiskt hade viktigare saker för mig, som jag än så länge inte har tagit tag i. Jag är så dålig ibland!

Men diskningen måste göras, så det tänkte jag underhålla mig med nu i typ en kvart. Sen blir det till att släpa ner en tung IKEA-påse med tvätt och hoppas på att alla maskiner är lediga. Jag har ibland riktig tur, men allt som oftast väldig otur och då blir jag bara irriterad och låter det stå till en annan dag. Den här gången går det nog inte, då jag snart får leva utan underkläder. Den gränsen är nådd, jag vet. Kalabalik i tvättkorgen nu!

Alla känner väl till det myntade uttrycket: man ler ikapp med solen! Ja, visst.. men jag har nog gått om solen med hästlängder! Hela min insida och utsida ler! Det beror enbart på en sak.. en person!
I don't see what anyone can see in anyone else.. but you!

Imorgon TOGAfesten, det kommer bli intressant! Undra hur många wewes and huhus som kommer fly about i hoppborgen?! Ingen hoppas jag på, jag vill inte behöva skära ut mina ögon pga skräckupplevelser på Kårallen!
Det kommer bli en härlig kväll!

Jag måste köpa magneter!

På återseende!

/Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahaha skräckuppleveleser på kårallen!! hahahahahahahahahahahaha jag får hemska bilder framför mig direkt! uuusch, vi håller oss därifrån=)

2009-04-16 @ 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0