Börjar man bli för gammal?!

Nej, jag tror inte det. Men att ha en pojkvän som kliver upp strax innan sju så här morgonen efter var ingen hit. Speciellt eftersom jag vaknade och inte kunde somna om sen. Nåväl, jag får väl försöka hålla igång så gott det går. Om två timmar ska jag möta upp Linnea, dags att packa väskorna till Nollan. Jag har en stor kartong som jag ska få med mig. Det ska bli intressant, undvika gupp med cykeln är nog det enda rätta säger jag!

Igår var vi ute. Det var Flamman från början men det var stängt så vi gick till [hg] istället. Not too great måste jag säga. Typ bara killar där, gick nog 40 killar på en tjej. Vi drog vid 01. Kom hem och kröp ner under täcket.
Dock var förfesten hemma hos Jennie superrolig, som vanligt!

Idag är det fadderutbildning kl 15, sen blir det grill och fest igen, hemma hos mig den här gången. NH hägrar, där kommer det vara kalasfullt av I:are. Men det ska bli skoj, får man ju klä upp sig lite, för på måndag slutar man fundera vad man ska ha på sig. Då gäller overall och faddertröja/FLiNS-tröja. Skönt måste jag säga.

Nu ska jag försöka rycka upp mig. Borsta tänderna och bädda. Packa upp mina väskor ska jag också göra. Det har liksom skjutits på, då jag hade tenta igår och icke prioriterade det innan. Men idag blir det av.

/Ida

PS: Jag har en ny stilikon - Taylor Momsen, vilken inspirerade mig till min outfit igår och så även ikväll, då hon har haft typ likadant både privat och i Gossip Girl. Hon är supergrym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0