Hej Göteborg!

Imorgon sticker jag och familjen till Göteborg för att gå på Madonna, Liseberg och sen dra iväg till Tyskland på söndag kväll. Där ska det inhandlas diverse alkoholhaltiga drycker. Kan ju alltid behövas nu när hösten är på ingång, och många fester ligger uppraddade! :)

På onsdag nästa vecka återvänder jag till Linkan, känner bara ett lyckorus över hela grejen! Längtar så mycket efter alla! Ska bli tufft att behöva läsa dubbelt, men jag kommer klara det. Jag är ju wonderwoman... nästan..

Nå väl!

See you på tisdag! Eller onsdag, kan jag ju inte svara på nu!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

fattar du hur sjuuuukt längesen vi träffades allihopa!! jag kan inte fatta det. men vi klarade det! vi är bäst. ha så kul i götet! heja på madonna från mig. kram!

2009-08-08 @ 01:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0