Kan det vara så att...

... den här pirriga känslan jag har haft i magen hela helgen helt enkelt är excitement!?! Ja, jag har konstaterat att det måste vara det. Var lite rädd för att det var den där nervösa känslan, ni vet den där man får när man anar ugglor som fårakläder.. (ugglor i mossen för er som inte förstår er på Nilecity). Men nej, det är ju inte det. Känner mig lika med noll inför tentan, så det är bara att jag är så förväntansfull på att träffa alla, att köra igång igen! Ska bli så roligt!

Göteborg och Tyskland var awesome! Madonna, som jag har drömt att sett sedan 1991 då jag dansade framför teven till The Blonde Ambition Tour som vi hade inspelat på VHS. Otur att den blev så slutkörd att den inte finns kvar! Det hade vart något. Tänk er, 1991, jag var 6 år då. Madonna var en av mina absoluta favoriter och nu fick jag äntligen se henne LIVE! Så jävla häftig show, mer kan jag inte säga!

Tyskland blev 6 plattor öl, bacardi x2 och Captain Morgan. Nu behöver jag inte köpa så mycket mer i höst. Sweet med Tyskland, det säger jag!

Nej, mer hade jag inte på hjärtat. Imorgon återvänder jag till mitt älskade Linköping, har längtat så himla mycket efter allt och alla! Nu är livet tillbaka på normala spår igen!

/Ida 


Kommentarer
Postat av: Martha

härligt härligt det låter!! ja lätt att vi måste festa lite i helgen! :) jag har knappt gjort det heller i sommar. nån creepy gubbe som kommenterat min blogg, så jag tog bort den :( det var ju min nya också! läskigt. kram!!

2009-08-11 @ 21:45:16
Postat av: jennie

gu va kul med madonna! vill se bilder sen!!

ja e oxå tillbaks nu o är riktigt laddad!

ska bli skönt att allt går tillbaks till det normala o träffas igen!!

party i helgen vill ja lova! i bakis o skitsnacks dag på söndag tycker jag!! kramis

2009-08-12 @ 10:00:32
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0