Last day to stay.

Imorgon är sista dagen på jobbet, och jag skuttar gladeligen dit, gör mina timmar och gör glädjetjut när jag får cykla hem kl 14.
Det är inte så att jag inte har trivts på jobbet, det har jag ju. Men hade jag fått välja, så hade jag sett att jag gärna fått ett annat jobb. Så är det, men jag är oerhört tacksam att jag haft ett jobb den här sommaren. Synd om de stackarna som inte fick något.

Idag har jag gjort följande:

* Pluggat
* Solat medan jag pluggat
* Åkt till Skultuna med Familjen + Farmor och hälsat på trevlig släkt
* Ätit korv med bröd på altanen

Nu ligger jag här. Imorgon ska jag till frissan efter jobbet, på tiden kan man väl säga! Usch så jag har slarvat.
Sen ska vi grilla hamburgare och jag ska eventuellt träffa Malin.
På fredag blir det mer plugg, i princip hela dagen blir det plugg. Sen på lördag åker vi till Göteborg!

Linköping onsdag 12 augusti, längtar längtar!


Solning på hög nivå!


Innan U2


Älskade Snow Patrol var förband!


Bono - mäktigt!


Scenen som rörde på sig.


Mina fina träskor som jag köpte i Nusnäs!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0