Näe!

Jag tror det fattas något hos mig som gör att jag verkligen verkligen inte ska klara av NEK:en! Vad är det frågan om? Snälla, den som sitter på smarthetspillren till NEK, ge mig ett fort! För även fast jag förstår och tycker att jag svarar bra och utförligt på frågorna så blir det ändå fel! Nu får det fanimej vara nog!

Jag åker och köper en ny dator. Om priset den låg på i lördags har höjts, kommer jag börja gråta på plats!
Jag orkar faktiskt inte mer!


Jag har världens finaste vänner och världens underbaraste pojkvän! Tack gud för er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så tråkigt att du inte klarade den. Förstår att det känns piss. Kram

2009-08-31 @ 21:24:02
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0