NolleP är igång!

Nu har de börjat, nya Nollan på Pol.kand-programmet. Alla blev så fina när de fick på sig sina rosa tischar! Garanterat lite nervösa, vem var inte det första dagen? Förutom Lina då!
Men nu är det full rulle i två veckors tid och jag har en svag aning om att vi kommer vara lika trötta som Nollan när allt är över! Men vad roligt vi ska ha det och så mycket kul som kommer hända!

Jag är dock nykter fadder på båda sittningarna. Gör väl inte mig så mycket. Ville inte vara det på MünchenHoben, så då tog jag det. Kommer ha riktigt roligt ändå!

Nu har jag åkt hem till Fredrik. Han och Tom sitter och kollar på Mission Impossible 1 och jag sitter här framför datorn. Den filmen är rätt töntig nu när man ser den så här 12 år efter man såg den senast.
Ska väl ta och lägga mig i soffan jag med. Är rätt trött men imorgon har vi ingenting förrän vi ska möta upp Nollan vid Kårallen kvart i fem. Härligt! Hela dagen på mig att maila en massa besök och så där.

På återseende! Bilder kommer senare i veckan!

[Ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0