Nya dagar, nya tag!



Oj oj oj. Här ligger jag och segar i soffan. Gårdagen var.. annorlunda. Hade en trevlig eftermiddag med väskpackning till nya Nollan, sen lite mackedonken på det innan vi begav oss iväg till Flamman för lite fadderutbildning och indelning av grupper. Jag är då en "Rumpnisse"!
"Vadå, hur kan du vara det? Vad innebär det?" Tänker förmodligen ungefär 70 % av mina läsare. Jo, det är så att vi har tema Astrid Lindgren så alla NolleP-grupper heter något från Astrid Lindgren. Jätteroligt måste jag säga, något annorlunda.

Nå väl.

Kvällen spenderades hemma hos mig med brudarna. Det vankades utgång på NH, det var fullt ös och höga klackar. Väl där var det väl roligt (för min del) i ungefär en halvtimma innan jag gick hem med rödsprängda ögon och världens bästa pojkvän cyklandes bredvid. Men, man kan få en snefylla anyday. Bara tråkigt om det händer en kväll när man tänkt sig haft så sjukt kul. Äsch, NH står kvar och om två veckor är vi där igen, dock på Gasque iförda fina klänningar och samma höga klackar! Love the shoes!






Idag har det var segt. Förmiddagen spenderades med Fredrik innan han begav sig hemåt vid halv två.. ungefär två timmar efter att han började prata om att han skulle åka hem, och jag hade ingenting med det att göra! Vid klockan tre ramlade det in finaste flickor som alla var helt förstörda, en med ett fuckat knä, och vi käkade pizza. Det var inte gott och jag ska aldrig mer köpa kebabpizza utanför Köpings kommun! That's IT!
Nu ligger jag här, ska snart bege mig ner mot Åbylund och pojkväns lägenhet. Soft nu när man kommer kajka runt i samma kläder i två veckors tid. Overallen på, fadder-tische och FLiNS-luvis. Sweet life, jag som alltid har ågren över klädval!
Nej, bara att vänta på grönt ljus, sen åker jag. Imorn börjar vi skolan, känns väldigt strange. Men så underbart att vara tillbaka i gamla spår igen.
Life is for the moment WONDERFULL!

[Ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0