Challenge accepted.

Vart dålig på uppdatering, men här kommer en. Nationalekonomi enbart. Det enda som styr mitt liv just nu, ingenting annat. Så där, nu har ni fått er uppdatering!

Sara utmanade oss på en grej:
Regler:
-Gå in i mappen "mina bilder"
-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-Släng upp bilden från mappen och skriv något om den
-Utmana andra personer och länka till dem
 



2007-11-08
På väg till skolan antagligen. Mycket snö denna tidiga novemberdag. Jag älskar den här bilden, den får mig att se riktigt vacker ut, om jag får säga så om mig själv. Det är något med ögonen som gör den spännande!

Med detta vill jag utmana Henrik och Emma!

Nu ska jag sova, dags att gå upp tidigt och räkna imorgon. Näst sista lektionen. Känns skönt, lektionerna är ett slöseri med värdefull tid som jag behöver för att lära mig andra saker. Viktigare saker!

På lördag är det kärlekskravall. I say love is in the air...

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0