Music for the lonely one

Här är min playlist för dagar man känner sig lite nere, men ändå inte känner sig deprimerad!

1. Kent - Det kanske kommer en förändring



2. Bright Eyes - Lime Tree



3. Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din



4. Ryan Adams - La Cienega just smiled



5. The Killers - A Dustland Fairytale



6. Jeff Buckley - Hallelujah



7. Bob Dylan - The Times They're A-Changing



8. Snow Patrol - Run



9. Mando Diao - Mr Moon



10. Coldplay - Trouble




Lite tips for your blue days! Jag vet mycket väl att några av artisterna inte faller vissa av mina läsare i smaken, men om ni ger det en chans, så kommer ni kunna uppskatta det underbara i vad som brukar kallas musik!
Anledningen till att det är en bild under varje är att jag alltid tycker det är lättare att relatera till musiken om man vet på ett ungefär hur bandet/artisten ser ut. Sen är det alltid trevligt att kolla på bilder!

Senare - en äkta Ida-lista med alla älskade band som bara hon gillar!

Se allt detta som en process i att verkligen veta vad som döljer sig bakom mig!
(och få lära sig lite om riktig musik!)

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0