Finally!

Äntligen är det här, Grey's Anatomy är igång igen! Vardagen är räddad, och jag kan åter leva som en normal människa. För er alla, onsdagkvällar kl 21:00 - stör mig ej eller titta med mig! Inget tjafs, så kommer det få vara tills det åter är slut på säsongen.. typ i maj eller när nu det blir!

Skolan idag, i princip hela dagen. Åkte hem efter föreläsningen som slutade kl 15 och grejjade här hemma. Fixade mitt CV, plockade ordning bland mina kläder som faktiskt inte alls trivs slängda i hög.. satte in papper i pärmen. Ja, det var på tiden!
Imorgon åker jag hem till Kolsva och hänger där fram till söndag. Eller hänger och hänger, jag ska ju skida hela lördagen så det blir nog inte så mycket häng. Måste plugga sjukt strukturerat imorgon när jag kommer hem, ensam hela eftermiddagen!
Nej, dags att fortsätta kolla på Grey's Anatomy!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0