in sickness and health.

Well, jag är i alla fall in sickness. Känner mig sjukt risig i kropp och knopp, halsen svider, huvudet värker och jag har tappat energin. Känns ju si så där att behöva bli sjuk nu. Så typiskt mig också, blir ju alltid så här innan en tävling. Nej nej, jag har nog klunkat i mig tre koppar te snart och ska ta lite att äta och en Ipren. Så får vi hoppas allt allting löser sig. Det är liksom inte lägligt nu, eftersom jag har sjukt mycket att läsa och göra. Har verkligen inte tid med att tjafsa runt och vara sjuk nu. Nej nej, inte nu! Om tre veckor, då kan jag bli sjuk. Det tycker jag låter bättre.

Idag har jag spenderat några få timmar i skolan. Lektion och sen lunch. Det är LARM09 för LinTek nu så det är en massa teknikföretag här, så som Sandvik, Scania och Ericsson. Inte riktigt vår arbetsmarknad, men när det finns godis och pennor så säger man inte att man går Pol. Kand! Sen åkte jag hem för jag kände mig superhängig. Känns likadant nu, men hoppas det hjälper om jag klämmer i mig en-två Ipren och lägger mig ner en sväng. Visste direkt när jag vaknade i morse att en stundande förkylning är på G. Dessa symptom känner jag igen. Här har vi ingen rookie i förkylningssammanhang direkt!

Nej, om man skulle ta tag i Marknad och Politik kanske. Lägger jag mig i sängen kommer jag somna, och det är inte bra. Så det får bli till att sitta kvar i fåtöljen. Om jag är duktig nu, kan jag njuta av nya One Tree Hill senare. Gossip Girl, vart har du tagit vägen?

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: jennie

Krya på dig vännen!! drick honung i tet det hjälper ja lovar!! hoppas du e frisk nog o komma till uf imorn allaf. o emelis fika=)

krmis

2009-02-04 @ 17:17:12
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0