It's OK.

Jag är inte besviken längre. Klart jag var det inatt, men nu har jag fått god tid att tänka över det hela och jag är faktiskt nöjd över att inte komma med. Pratade med mamma nyss och hon fick mig att inse vissa saker som man kanske inte inser i stundens hetta. Jag söker till FLiNS och kommer jag inte med där heller, so what?! Då säger ödet mig att satsa benhårt på skolan och ha ett bra liv ändå! För det vet jag att jag kommer ha med eller utan organisationsansvar.. eller vad man ska kalla det!

Plus, ja... haha.. ni vet ju vad jag sa igår kväll.. nu är det fritt fram :)

Nej, det var väl det jag ville säga. Jag vet vilket bra jobb min snäcka Elin kommer göra, hon är ju sjukt organiserad, eller hur var det? Du som däcka i soffan eller? :) Litar på att du sätter vissa på plats.
Philip kommer göra ett killer-jobb, det är jag väl medveten om. Det kommer bli bra oavsett.

Dags att sova, imorgon blir det plugg hela dagen. En vecka kvar till tentan och jag har en upptagen fredag/lördag! Skida skida skida.. låååångt!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: linnea

vad använder du för kamera??

2009-02-16 @ 22:08:30
URL: http://linneasaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0