Jaha...

...nu har jag skrivit den här tentan då. Känner väl mig inte nöjd direkt, kan jag inte påstå. Den var riktigt svår och jag har en känsla av att jag missade på en hel del. Jag kan helt enkelt inte sånt här. Eller så är det för att jag inte har hunnit plugga så mycket som jag hade velat. Det är som det är, och nu blev jag så besviken när jag såg att omtentan minsann låg 21 mars och inte 20 mars som vi alla trodde från början! Så nu kan jag inte åka hem den helgen, och kommer därför missa DM! Såg fram emot att åka med mamma till Uppsala, men det blir inget av med det som det ser ut nu.

Nej, imorgon sätter det igång igen! Nu jäklar ska det pluggas makro så fingrarna blöder och håret börjar lukta bränt. Det här ska jag klara, jag ska fanimej klara det här!!!

Nu ska jag däremot gräva ner mig under täcket, vara lite ledsen över DM och försöka släppa tentan!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0