not yet spring...

Kände att det kanske var dags för en uppdatering då jag faktiskt inte har speciellt mycket feber nu. Kom som ni vet hem i torsdags eftermiddag. Pappa kom och hämtade mig och när jag kom hem visade det sig att jag hade 40 graders feber. Så skönt att få komma hem och bli ompysslad. Sen dess har jag väl vart däckad i soffan i ca 48 timmar, igår hände det väl inte speciellt mycket heller. Jag har inte orkar tagit upp böckerna, jag har inte orkat engagera mig i någonting. Jag bara snorar och hostar. Det trycker upp tårar i ögonen, det är nog det värsta när man är förkyld. Man ser ju helt förstörd ut, lite som jag gör nu.
Men nu är jag på bättringsvägen och återvänder till Linköping imorgon förmiddag. Så dags att återvända till verkligheten. Nog för att detta har fått mig att inse att verkligheten minsann existerar i Kolsva också. Här har det snöat tokmycket sen i fredags, och ja inte slutat förrän nu typ. Vet inte riktigt hur mycket snö det har kommit men nog ett par tre decimeter i alla fall. Härligt med vinter, men nog börjar vi tröttna lite på det. Jag känner att efter 21 februari får det nog börja bli lite vår!

Nu ligger mitt mål på att fixa NEK:en, bli frisk och göra så bra ifrån mig som möjligt på Tjejvasan. Sen är jag klar med Tjejklassikern och en nöjd person. Mamma och jag ska köra på och hoppas på bra väder och bra före!

Nej, dags att kanske öppna NEK-boken och få in lite kunskap i huvudet! Det börjar rinna ut känner jag.
Annars fortsätter jag mitt kollade på My Super Sweet 16MTV.. haha, heeelt sjukt! Man får sig ett gott skratt av hur verklighetsfrämmande dessa barn är!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hoppas du kryar på dig snart!

Lycka till med plugget och tro inte på allt du ser på mtv, det är väldigt kryddat=)

Kram Henrik

2009-02-09 @ 02:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0