Scary - not so scary!

Love is in the air... or? Jag vet inte, inte finns det någon kärlek i mitt luftrum i alla fall. Det är torftigt på det planet! Den enda kärleken jag har är från mina vänner och gud vad den är bra. Så mycket bättre än all annan kärlek tillsammans!
Ikväll ska vi ses och baka mums mums = kärleksmums och försöka kolla på någonting på TV. Jag tvivlar på att det blir så där överdrivet mycket tittande, då jag känner på mig att det kan bli mer pladder än tittande. Inte mig emot, jag älskar att pladdra med mina darlings!

Imorgon är det kärlekskravall och vi ska dansa i overall på den desperata köttmarknaden! Men fasen vad kul vi ska ha och när man är så snygg som vi är, då kan man inte rå för om de är på en som gamar på dött kött! Vi är ju one of a kind, varje unik person. Inte många gäng som slår oss i snygghet, måste jag säga!

Idag är det kyligt ute. Jag är mest trött på is och grus, då gruset är som glas och det hade sönder mitt däck. Nu var cykelreparatören världens trevligaste människa och fixade min cykel in no time at all medan han pratade som bara den om allt mellan himmel och jord. Det är ju sånt jag gillar, när folk beter sig som folk.
Så nu är den fixad och jag kan åter rulla framåt i livet!

Nej, nu har jag lite på agendan, som att försöka städa, sortera tvätt, hänga in lite kläder, dammsuga och äta mat. Men först ska jag vila lite och värma upp mig med ett avsnitt av O.C. Jag kan inte låta bli, jag är fast! Den är ju klockren den serien, har allt! Eftersom jag är kärlekstörstande just idag så måste jag leva lite på andras relationer och vad är inte bättre än en amerikansk teenage drama serie? Jag är lite som en vampyr haha!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

mot köttmarknaden!!!

2009-02-13 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0