Take an orange.

Japp, nu har jag samlat tillräckligt mycket kraft för att knåpa ihop ett kort men förhållandevis informerande inlägg om min status i livet!
Jag mår som en påse skridskor!!! Kroppen värker, huvudet värker, öronen värker misstänksamt likt början till öroninflammation, nyser, snorar, har ont i halsen, hostar... listan kan göras lång, men jag tänker inte informera er om det övriga. En klassisk influensa kanske man ska kalla det. Mamma och pappa, som ringde varsin gång idag på dagen, plus att jag pratade med båda ikväll, sa att jag kunde komma hem. Efter lite övervägande bestämde jag och pappa att han kommer ner och hämtar mig imorgon, så skönt att få komma hem och bli ompysslad lite. Jag känner mig inte riktigt fit om vi säger så. Jag är dock glad att det kom nu och inte om två veckor. Då hade jag gråtit mer än vad jag gjort idag.
Vet inte varför, men när jag är sjuk så rinner tårarna fritt. Det kanske är vanligt att man blir mer känslig när man känner sig så pass svag att man anser det ett livsverk att gå på toa, jag vet inte. Jag har i alla fall lätt till tårar när jag är sjuk!

Ska försöka plugga lite i helgen, göra så mycket jag orkar dvs. Inte säker på hur pass bra jag mår i helgen. Så flickor, ni får klara er utan mig. Vet att det kommer gå bra ändå! Emeli, jag kommer och fikar hos dig så fort jag kommer tillbaka och är frisk. Just nu känns det som att jag kommer kunna smitta hela Sverige. Inte bra!

Nej, ska försöka få lite sömn i ögonen. Har nyss tagit en Ipren och hoppas få sova lite inatt. Det var svårt, men fick lite sömn idag på dagen. När till och med Vänner blir tråkigt, börjar man verkligen förstå att det är influensan man har!

Hoppas ni mår bättre än mig!

/Ida

PS: The Hives spelar på Louis De Geer i Norrköping 26 mars, jag är given! Vem mer?


Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt att du blev sjuk. Men skönt att få komma hem förstår jag.. Krya på dig! Kram

2009-02-04 @ 23:50:31
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Martha

ojdå stumpan, skönt att komma hem och bli lite ompysslad! krya på dig nu! kraaam

2009-02-05 @ 14:05:10
Postat av: Martha

ojdå stumpan, skönt att komma hem och bli lite ompysslad! krya på dig nu! kraaam

2009-02-05 @ 14:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0