Welcome home Mr Robentaille!

Jaha nu sitter man här i ensamheten med grov tentaångest! Jag hade ju helst sett att den var om en vecka, och att jag hade alla dagar att plugga på! NEJ! NEJ! NEJ!
Tentan är imorgon och det är sann fakta! Hur fan ska det här gå?
Jag lägger min tröst till "fusklappen" som vi faktiskt får ha med oss. Har skrivit så smått så smått, och nu har jag fyllt ett A4 fram och baksida. Måste säga att det kanske inte alls kommer gå åt fanders, men vi får se. Jag säger ingenting! Det kan gå åt pipsvängen och då blir det sillsallad av hela alltet, men det kanske går super och då blir det kalas för allting! Jag nöjer mig med ett G kan jag säga. Jag kräver inget mer i dessa svåra tider.
Jag känner ju liksom att jag haft lite käppar i hjulet som satt stopp för min bra planering jag hade innan kursen började. Jag hade tänkt mig vara färdigpluggad innan Tjejvasan, vara helt klar. Nej, det var jag ej! Fem dagars däck av 40 graders feber satte stopp för mycket.
Men nu får vi sluta älta, imorgon skriver jag tenta och hoppas på att frågorna håller en relativt normal nivå. Vi ska inte hoppas på för mycket, men samtidigt kommer jag göra mitt yttersta för att allt ska gå åt det håll jag vill, dvs framåt i livet!

Jag har bil, det är väldigt skönt i dessa svåra tider. På onsdag blir det storhandling på ICA Maxi med flickorna, jag har ingenting i min kyl haha. Det finns lite, men inte allt för mycket.
Nu ska jag fortsätta plugga, sen blir det en stor skål popcorn och lite O.C. Sovdags kl 22 sharp!

Vi ses imorgon, pigga - glada - nervösa!

Heath Ledger fick en Oscar postumt för bästa manliga biroll i "The Dark Knight"!
Det blev som jag hoppades på!



På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0