Yep, that just sucks doesn't it!

Well well, jag håller på att vrida ur min hjärna som en disktrasa! Nationalekonomin är på krigstigen och har mig som byte! Det lovar inte gott. Men jag ska försöka ta mig ur den här knipan och försätta mig i en säker position där livet är härligt och ingenting kan störa mina tankar! Vrid tillbaka tack!

Idag har jag verkligen vart i skolan hela dagen. Kl 8 kom jag dit, kl halv 6 åkte jag hem. Lektion där emellan och en lovande lunch. Imorgon ska min matlåda inte vara kall i mitten. It did not taste the same!
Om en vecka har vi tenta, en vecka! Jag tappar hår, inte bara från huvudet, den här gången. Magen gör ont, bokstavligt talat, stressen gör att jag viker mig dubbel av smärta. Det är något fel med universitetet, det kan inte vara hälsosamt att känna så här. Men det kommer säkert gå bra, jag sätter min tillit på lappen vi får ha med oss.

Jag hade mina funderingar och jag fick lovande prognos från Lina. Maj verkar vara månaden som någon kommer stå på en kaffevagn, eller på golvet i Baljan kanske, och förklara varför just jag är den mest underbara, vackraste och finaste människan på jorden och att han vill ingenting annat än att jag ska bli hans. Woho, lovande prognos! Jag ser fram emot maj månad!

Imorgon blir det en heldag i skolan igen innan jag styr kosan mot Kolsva på torsdag morgon. Väl hemma kommer jag sprida ut böckerna på köksbordet och sätta igång med plugget igen. Ingen tid att spilla här inte! På lördag kör jag Tjejvasan och det är sista köret. Åter i Linköping på söndag! Vill du hitta på något då?

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill hitta på något på söndag :)hihi fast det var nog inte mig du tänkte på..

men annars kan vi se en film kanske?

Kram

2009-02-17 @ 22:12:33
Postat av: Martha

oj det var från mig. det utan namn! haha

2009-02-17 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0