bättring?

jag är så trött!

har jobbat hela helgen, idag ville jag mest gå hem!

Mina älsklingar har partat hos Linnea i Lotorp, jag och Emeli
var inte med. För vi var hemma och jobbade med panschisar!

Jag ska bättra mig på uppdateringar, jag lovar inte, men jag ska försöka!

Just nu känns det inte som att så mycket händelserika saker inträffar!

Jag saknar bara en massa folk och min lovebug!

Snart Göteborg två helger i rad, samt Tyskland och sprithandling! Yaahoo!

Vart tog solen vägen??

En till tatuering innan jag återvänder till Linkan.
Om ni har tips på fina ordspråk på engelska, spanska, italienska eller franska, skriv dem här direkt! Kan alltid översätta om det endast finns på engelska!
Måste ha något fint att tatuera in!

Nu vankas varma mackor med mozarella och röd pesto, yummie!

Imorn ledigt, sweet mother of life!

Bisous!

/Ida


Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Ett bra motto är "Svårt att leva svårt att dö, svårt att skita i meterhög snö".. Du kan ju försöka översätta det till engelska så det låter bra!

2009-07-19 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0