Hola?

Yepp, jag lever, tro det eller ej.
Aktiviteten på den här bloggen har vart värre än besöken på nya Sasha Baron Cohens film Brüno. Men nu, compadros, ska jag försöka komma igång och göra det här ordentligt. Jag lovar.

Har ju spenderat mer än halva juni i Spanien, en välbehövlig semester, även om jag saknade Sverige på många vis. Ett hus, en pool, en bil och hela Torremolinos låg för våra fötter. Familjen Arvidsson på semester är alltid en lyckad träff!
Men tydligen är Spanien lika hett för britter som Markus Berg är för storklubbarna i Europa. Det kryllade av dem, och never mind the brits, men stackars dem som är blekfeta och bär kläder som skulle få de största modehusens grundare att vrida sig plågsamt i deras gravkapell! Jeez, på en mils avstånd kunde man upptäcka dem! Det är inte det att man måste sitta på en massa designeroutfits, men snälla?! Inte köper man kläder på Överskottsbolaget heller! Ni känner ju mig, och hur jag är med kläder.. Ibland lite för mycket!
Blev dock inte så mycket shopping, mer än ett par nya RayBan Aviator. Väl värda 1000 spänn måste jag säga!
Nog om det, semestern var awesome och imorgon kväll kan jag nästan lova att det kommer upp en del bilder. Har en del själv, men systers kamera användes mer flitigt så måste hämta de bilderna också.

Sen jag kom hem har jag jobbat, fram till igår kväll. Varje dag i en hel vecka! Jag var helt slut igår kväll, men mitt hjärta och jag hade en träff på msn och snackade hela natten. Vilket var helt underbart, tills vi båda började blinka för mycket och jag i princip somnade. Då bestämde vi oss för att säga god natt! På fredag tar jag tåget upp till Stockholm och spenderar helgen hos honom. Ska bli mysigt, saknaden är huge! En månad sen sist, imorgon! Efter nästa helg är det en månad igen, så det ska vi försöka klara av.

Jobbar inte mycket den här veckan, bara imorgon och på torsdag. Rätt skönt att vara ledig. Okej, inga pengar för att vara ledig, men samtidigt känner jag inte att det är hela världen ändå.
I och med att jag är ledig kan jag ju göra saker som jag inte kan när jag jobbar. Fast det tråkigaste är att jag inte kan komma ner till Lotorp, det känns så himla tråkigt. Men jag jobbar verkligen hela den helgen, så inget att göra. Ni får helt enkelt hålla ut och så ses vi med stort kramkalas i augusti!

Jag funderar på om det ska bli någon ny förändring i mitt liv.. en ny blogg kanske? Vi får se vad som händer... Kanske skapar en ny, men i så fall kommer alla få reda på det, jag lovar!

Bilder imorgon kväll, jag lovar att försöka komma ihåg!

Bisous!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0