suck...

...ingen bättring här inte!

Jag tänker inte be om ursäkt den här gången, eftersom jag under sommaren har gjort allting annat än haft datorn på! Se där, även Ida kan pausa från det elektroniska! Det har inte lockat mig helt enkelt! Så därför har det vart snålt på inlägg, och jag är så trött om dagarna att jag dör snart. Därav färre inlägg också!

Jag äger förresten ett par träskor nu. Döläckra är de, bilder kommer snart. Köpte dem på Dalaturen förra veckan, i Nusnäs på Nils Olssons hemslöjd! Ära till Dalahästen, de är skitsnygga!

Nu är det bara 3 dagar kvar att jobba och jag är fan lyckligare än tomten under semestertider!
Märks det av att jag inte uppskattar mitt jobb så där överdrivet mycket? Hmm, jag förstår inte.. (haha)

På lördag får jag i alla fall se U2, nästa lördag Madonna och sen blir det Coldplay 22 augusti. Sweet!
Linköping snart! Life is good!

/Ida



Me on the dalahäst, bananas!
Jag ser ju för övrigt lätt störd ut! :P

Kommentarer
Postat av: Martha

söt du var stumpan! snart linköping, kan inte längta mer än jag gör nu! ses snart! kram

2009-07-31 @ 07:44:27
Postat av: Linnea

Hej hej! Kanske ingen bättring från din sida men inlägget höjde iaf mitt fredags humör=) Sex arbetsdagar kvar för mig och sen drar jag direkt till Linköping! Vilken höst vi kommer ha=) Kram

2009-07-31 @ 08:36:31
URL: http://linin.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha snygg bild! När kommer du ner? Kram

2009-08-04 @ 18:40:27
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0